شناسه خبر : 94178
سه شنبه 26 مهر 1401 , 11:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حمایت جانبازان قطع نخاعی اصفهان از نیروهای فراجا /عکس

سردار مجتبی دافعیان از فرماندهان و جانبازان دوران دفاع مقدس بر حمایت جانبازان هشت سال دفاع مقدس به ویژه جانبازان قطع نخاعی استان از نیروهای فراجا تأکید کرد و گفت: قدردان تلاش‌ها و زحمات نیروهای پلیس هستیم و از هر گونه حمایت و پشتیبانی از این نیروها دریغ نمی‌کنیم.

 

حمایت جانبازان قطع نخاعی اصفهان از نیروهای فراجا

سردار مجتبی دافعیان از فرماندهان و جانبازان دوران دفاع مقدس در دیدار با سردار میرحیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان با تبریک هفته فراجا اظهار داشت: امنیت امروز کشور حاصل خون بیش از ۳۰۰ هزار شهید دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و امنیت است و نیروهای فراجا هم امروز همان راهی را طی می‌کنند که شهدا جانشان را برای آن فدا کردند.

وی افزود: با وجود نیروهای ارزشی، انقلابی و ولایی در بدنه نیروهای مسلح و به ویژه فرماندهی انتظامی کشور هیچ گزند و آسیبی به انقلاب و نظام وارد نمی‌شود و از این بابت به نیروهای مسلح کشور اطمینان و اعتماد کامل داریم.

 

 

دافعیان گفت: کار امروز پلیس در حفاظت و پاسداری از امنیت کشور از مرزها گرفته تا درون شهرها و روستاهای کشور کم ارزش‌تر از مقام شهادت نیست و قطعاً این عزیزان از مقربان درگاه الهی هستند.

 

 

این جانباز دوران دفاع مقدس با اشاره به حوادث اخیر در کشور عنوان کرد: یکی از گلایه‌های اصلی ما از دستگاه‌های فرهنگی به خصوص از آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، معلمان، مربیان و اساتید دانشگاه‌ها است که چرا در تبیین درست مسائل برای نوجوانان و جوانان کوتاهی کردند تا کار به اینجا کشیده شود که دشمن بتواند به راحتی از آنان در جهت عملی کردن نقشه‌های خود سوءاستفاده کند.

 

 

وی با بیان اینکه نیروهای امنیتی و انتظامی در حوادث اخیر هوشمندانه عمل کرده و مردم هم مثل همیشه به موقع وارد میدان شدند و دشمن را ناکام گذاشتند، خاطرنشان کرد: مردم صاحبان اصلی این انقلاب و نظام هستند و می‌دانند که اگر امنیت این مرز و بوم به خطر بیفتد چه بر سر آن‌ها می‌آید، بنابراین وقتی پای امنیت و تجزیه کشور به میان آمد خودشان به میدان آمدند.

دافعیان اضافه کرد: به فرمایش مقام معظم رهبری از این پس هم هر زمانی دشمن به فکر نا امن کردن میهن‌مان باشد باز همین مردم به صحنه خواهند آمد.

 

 

جانباز دوران دفاع مقدس بر حمایت جانبازان هشت سال دفاع مقدس به ویژه جانبازان قطع نخاعی استان از نیروهای فراجا تأکید کرد و افزود: قدردان تلاش‌ها و زحمات نیروهای پلیس هستیم و از هر گونه حمایت و پشتیبانی از این نیروها دریغ نمی‌کنیم.

 

 

سردار محمدرضا میرحیدری، فرمانده انتظامی استان اصفهان در این دیدار از ابراز لطف و محبت جانبازان به خادمان خود در فراجا تقدیر و تشکر کرد و گفت: به مردم عزیز، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان سرافراز ایران اسلامی اطمینان می‌دهم که نیروهای فراجا تا آخرین قطره خون خود پای ارزش‌های این نظام و انقلاب ایستاده‌اند و لحظه‌ای در دفاع از خون شهدا عقب نمی‌نشینند.

منبع: فارس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi